Monday 23 December 2013

GAMBAR PERUT

Rasanya hanya mommies yg terlampau mcm aku je yg amek gambo perut time peknen. (ke semua mommies wat gini..hehe).tapi aku tak le upload ke hapa ke,just untuk tatapan sendiri jek,tak juga wat fotoshoot bagai..actually, nk wat fotoshoot mcm mana, aku takde perut yg besar pun!And aku amek 2 kali je, masa 5 bulan ngan semalam 8 bulan.

Aku ada satu baju feveret pakai kat umah,gown tidoq warna merah paras lutut.Masa 5 bulan ada amek guna baju ni,so semalam adik bongsu aku gatal nak amek lg gambo untuk 8 bulan nak tengok beza. Tau apa bezanya?TAKDE!Sungguh ni,tak tipu.Tapi tang punggung yg membesar dan melebar.Agaknya baby membesar ke dalam, bukan ke perut. Ade ke camtu?

14 comments:

  1. Akak, kalau saya pun, i'll be like u...and may be even worst than u... heheheh...al maklum la... susah nak preggy...so bila preggy tu nak record all the moment sebab x tau bila lagi bleh rasa macam tu... doakan rezeki saya pulak nak rasa apa yg akak rasa masa pregnant ni ya ;-)

    ReplyDelete
  2. Tu lah kan...Akak sentiasa doakan Nina beroleh rezeki peknen..Amin..

    ReplyDelete
  3. kalau sy mengandung pun akan ambik gambor perut..untuk jadi kenang-kenangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin..amin..amin..semoga sampai masanya nanti :-)

      Delete
  4. saya pun! haha.. enjoy every moment...

    ReplyDelete
    Replies
    1. So true..u'll be next sizuka.ivf babies..hehe..Amin..

      Delete
  5. Kak nuriz...
    Ly lg la kak...mase cucuk2 puregon dlu ly amek gambar perut da sbb besar betol perut mcm kembung...hehe...

    ReplyDelete
  6. Haha..memang lah ly,pas cucuk2 tu kan folicles byk n besau2, tu yg perut bloated mcm da peknen,takpe, bagus2..amek berkat perut bloated n feeling2 peknen hihi

    ReplyDelete
  7. Count me in, Kak Nuriz! Of course la akan snap gambar perkembangan perut every month sampai waktu melahirkan...macam ST cakap, bukan senang nak dpt rasa hamil kan? Tapi better kita simpan untuk kenangan diri sendiri dan hubby, tak perlulah sampai nak share2 dan tunjuk2 dalam FB for example, takut menguris hati kawan2 yg belum conceive lagi...kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah Yani..masa Yani akan sampai jua.Yg pasti masa yang terbaik pilihan Allah..ha'ah tak tunjuk2 pon.ttc dah 8 tahun, sgt sensitip dengan perasaan org lain..huhu

      Delete
  8. Sweetnya :) Semoga ibu n baby sihat2 selalu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe,tq..Amin..nanti L boleh buat jugak k.take care sis!

      Delete
  9. kalau saya pon memang akan buat mcm tu..esp orang2 yang terpilih...menyesal masa preggy sekejap dulu x amik banyak2...ade juga amik gambar masa dalam wad..tapi tak berapa nampak sgt perut tu..cuma nampak kurus sket...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa mrs opi,insha Allah peknen lagi nanti amik gambar lg.Ameen..

      Delete