Thursday 5 December 2013

SICKNESS

Aku macam kena balik segala sickness early pregnancy..pening, loya, letih semua ada.Badan macam rasa2 nak demam tapi tak demam.Bila tanya mama,dia just kata mungkin cuaca yang tak menentu, hujan dan takde cahaya matahari buat badan jadi lemah. Cahaya matahari tu vitamin D lah kan.

Aku ni spesis tak suka makan asam.Dah meloya macam ni pun reject gak asam. Diam tak diam minggu ni minggu ke 30. Rasa cepat masa berlalu. Tak sampai 100 hari lagi due date. SUSPEN YOU OLS..Doakan kesihatan dan keselamatan aku dan baby yang tersangatttttlah aktif tak kira waktu ni.Amin..

2 comments:

  1. lama tak comment.. semoga Allah permudahkan segalanya sis! In Shaa Allah... my doa semoga ibu dan baby yg bakal lahir akan selamat semuanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TQ MZ,itulah doa saya setiap hari agar dipermudahkan..Amin..Saya doakan MZ beroleh rezeki yg berkat dan dimakbulkan usaha TTC Amin..

      Delete