Daisypath - Anniversary

Monday, 14 October 2013

HAPPY BIRTHDAY HUBBY

Happy birthday to you...
Happy birthday to you..
Ok..nyanyi sensorang je pun, tak nyanyi kan kat tuan punya badan pun..haha ( aku berblogging dia tau, tapi rasanya tak penah dia jenguk pun..:-) )
Semoga hubby diberkati usia dan dirahmati Allah dunia dan akhirat..Amin..
Masih tercari-cari hadiah apa..Dalam kepala perfume jek kot!
Kitorang bukan jenis hari itu birthday, hari tu jugak celebrate.Kadang tu celebrate awal, kadang lambat, sesuka hati.Samalah dengan anniversary.Pasangan tua memang macam ni kot..hahah

Semalam sebelum tidur terasa sakit bahu kanan, baru teringat tempat injection tetanus yang sakit ni..adoi..sekarang pun makin sengal rasanya. Pulak tu Dr kata untuk anak sulung kena inject 2 kali..ayoyo..Hari ni mesti ramai yang puasa 9 Zulhijjah..Semoga ibadah puasa kalian diterima Allah..Amin..
selamat Hari Raya Aidiladha untuk semua muslim...

No comments:

Post a Comment