Sunday 6 December 2015

Aku,baby dan line internet

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera..
Tengok tajuk dah boleh agak kesenyapan aku di alam bloging..
Dok pantang umah mak bersambung sampai Humaira dah 2 bulan..huhu
Tak percaya nak handle baby sendiri.
Yang tak percaya tu mak aku n aku sekali..
Aku pelik nape aku n hubby sama2 pakai line celcom,tapi aku punye lembab,dia punye ok
Yang boleh, fb n wassap
Blog?boleh visit,tak boleh drop apa komen pun walaupun meronta2 nak tinggal komen kat blog kawan2..huhu
Ni kat umah aku sendiri yg dah jadi mcm rumah persinggahan  baru boleh update pasal ada wifi.

Humaira semakin sihat.,Alhamdulillah.,tq atas doa semua

Yang sedang berusaha ttc,teruskan..Aku doakan usaha kalian dimakbulkan Allah..Yang dah selamat hamil dan melahirkan..tahniah aku ucapkan semoga segalanya dipermudahkan Allah..
Yang berdiet,aku nak join korangggg..huwaaaa..
I is menembam sudah..
Till then, nanti ada ruang dan peluang aku update lagi.

5 comments:

  1. I lah antara orang yg dok tunggu update you Nuriz ��. I'm sure you are having a great time with your little princess. Kisses for baby Humaira from mama N

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke.tak sempat update kecuali humaira tido..itu pun nanti i pun nak tido jugak.hahah

      Delete
  2. hahaha...akak jom join saya yg diet x abih2 ni... (sebab asik restart ja...kikikiki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah..restart pun restart la...keep update perkembangan diet nina ok.bagi sikit senmangat kat hakak ni.

      Delete
  3. pelukan dalam talian untuk puteri anda. Mempunyai masa yang hebat dengan anak perempuan anda!

    ReplyDelete