Daisypath - Anniversary

Sunday, 27 September 2015

Check up 37 weeks

Trobek 15.9.2015,aku cek up 37 weeks.rutin biasa timbang,amek tekanan darah.tetiba berat aku turun 68.7kg.aik!entah camana leh jadik gitu aku pun tak pasti.last week 69.1kg.tapi dr tak cakap apa2 takpe je kot.

Then g wat ctg kat labour room.baby hb 110-190 sama cam minggu lepas.tak ada bacaan contraction apa pun padahal malam semalam punya la memulas perut.baby pun mengeras,aku pun cam sakit2 manja gitu.entahla...

Then cek up ngan dr,baby kepala nya dah kat bawah, dr tanya anak gerak kuat tak,aku cakap malam semalam paling aktif.then dr tanya suka bulan 9 ke bulan 10.aku jawab mestilah bulan 9,saya dah tak larat ni.hihi.tapi dr kata kalau bln 9 baby baru nak matang,bulan 10 dia dah betul2 matang.

Maka,bulan 10 la aku bersalin jawabnya.tapi 29.9 last cek up la.ok doktor.Doakan kami sihat dan selamat ya kawan2..tq dear2 semua...

8 comments:

  1. Saya doakan semoga ibu & bayi selamat semuanya. Semoga saya juga dapt melalui detik menggembirakan ini suatu hari nanti.

    ReplyDelete
  2. Berdebarnye kak....
    Semoga semua berjalan lancar. Dan dipermudahkan segala urusan akak dan suami...selamat ibu dan anak...amin

    ReplyDelete
  3. wahhh da nk sampai ms...insyaallah semoga semua dipermudahkan amin..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah permudahkan semua urusan kelahiran buat sahabatku ini. Selamatkanlah Nuriz dan anaknya. Lindungi lah mereka. Amin.

    Take care my dear and keep us updated yea?

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah u and baby are doing great. Mudahan selamat semuanye ye kak...Amin Ya Allah.

    ReplyDelete
  6. x lama dah tu kak... pejam celik pejam celik dah bulan sepuluh... take care....

    ReplyDelete
  7. Semoga selamat ibu dan anak! Doakan saya menyusul ya!

    ReplyDelete