Friday 2 January 2015

Kasihku dibawa pergi 2014, salam harapan 2015

2014 berlalu untuk aku dengan 1001 kenangan yang terpateri di dalam hati..
Mengandungkan dan melahirkan puteri syurga kami, anugerah terindah dari Yang Maha Esa..
Semoga puteri syurga kami berbahagia di alam sana bersama teman-teman yang kukira apabila pergi meziarah istana kecilnya, semakin bertambah barisan istana-istana kecil putera dan puteri syurga milik ibu bapa yang lain..yang sama dugaannya seperti kami..Dialah Allah Yang Maha Menghidupkan dan Mematikan..Suatu hari nanti kita semua pasti akan kembali kepada-Nya..

2015 masih menanti seperti berkata-kata agar janganlah aku berputus asa..Aku masih mempunyai 3 embrio lagi yang menanti untuk dimasukkan ke dalam rahim ini..namun..sehingga hari ini aku masih menunggu period datang dan telah terpaksa makan ubat turun darah untuk merangsang period dan meneruskan perjuangan FET yang masih belum diizinkan lagi..Bila Allah mengizinkan, Insha Allah dapatlah aku proceed nanti..Amin..

Buat semua sahabat sahabat maya, dan sesiapa yang mengikuti blog ini, sejuta kemaafan sepanjang tahun 2014 sekiranya ada tersalah silap, terguris dengan tulisan aku, mohon dimaafkan..Segala yang baik datang dari Allah, segala yang buruk datang dari kelemahan aku sendiri..

6 comments:

  1. Setiap manusia Allah beri dugaan bersesuaian dengan apa yang mampu kita tanggung walaupun kita rasa sangat terbeban tapi yakin lah kita adalah insan terpilih untuk merasai dugaan tersebut. Moga ujian ini membuatkan kita lebih kuat dan tabah dalam setiap rintangan yang mendatang.Be strong kak nuriz!! In sya Allah 2015 ni yang baik-baik belaka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berat bahu yang memikul hanya Allah yang tahu,inshaAllah..semoga 2015 meningkatkan ketaqwaan kita dan sentiasa dipandu ke jalan yang diredhai Allah..Amin.,

      Delete
  2. Moga 2015 memberi sinar dan harapan baru utk kita yg ttc ni kan kak..insyaallah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. InshaAllah dik..sama2 kita berusaha dan berdoa,mudah2an diperkenankan..Amin..

      Delete
  3. :'( Nuruz moga terus cakal mengharungi. May your journey ahead be an easy and fulfilling one my dear.

    ReplyDelete