Tuesday 21 May 2013

FET - CD 1

Jangkaan aku meleset.
Aku target period 25 hb tapi...
Aku period tadi..
Ya, pukul 10 malam tadi..
Maknanya bermula lah CD 1 hari ini..masalahnya nak mula makan ubat pukul 11 malam ni atau esok 7 pagi.
Kalau esok dah CD 2. (Ubat ni kena makan macam shift aku keje kilang pas spm dulu dulu..pukul 7, pukul 3 dan pukul 11)
Dr kata hari tu makan progynova tu CD 1, jadi aku putuskan untuk makan ubat tu malam ni pukul 11. Moga-moga permulaan hari ini membawa sejuta rahmat untuk menemukan aku dengan rezeki zuriat. Amin Ya Allah...doakan aku berjaya mengharungi treatment kali ini ya! :-)
Rabbi laa tazarni fardawwaanta khoirul warithin..
Rabbi habli min ladunka dzurriatan thoiyyibah Innaka sami'uddu'a..
Amin Ya rabbal 'alamin..

8 comments:

  1. InshaAllah, yassir laki fi amruki... Smg Allah mudahkn usaha akak... Amin :-)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Sepenuh harapan dan doa ni..tq..amin..

      Delete
  3. InsyaAllah.. Semoga segalanya dipermudahkan dan berjalan dengan lancar..

    ReplyDelete
  4. inshaallah..semoga semuanya di permudahkan..aamiin :)

    ReplyDelete
  5. amin dik..tq mendoakan..sama2lah kita doa agar ada rezeki kita semua tahun ni

    ReplyDelete